THE DEATHLY HALLOWS / PART TWO

Sitter uppkrupen i min säng, med onepiecen pådragen och med ett kort och ljust hårsvall, quite exciting. Det mest spännande ikväll var dock ändå den sista delen av alla dessa Harry Potter filmer, fast vad vet jag egentligen, man börjar ju undra hur bra filmen är när brorsan bredvid somnar och börjar andas tungt som en gris. Litet sorgligt att berättelsen är slut nu, men hey enligt mig gjorde dem det med bravur.

Angående mitt nya, axellånga, blonda, ovana hårsvall - det är ovant och jag har ännu inte bestämt mig hurvida jag gillar det eller inte, men jag kan gott säga att det mår bra av att jag kapat bort mina slitna ovänner, och med friskt hår kommer en frisk människa, kan vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0