DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN - SVALKAR VINDEN

Jag tog emot litet skäll från någon som tyckte att jag bloggade för sällan, och med all rätt, januari är snart ett minne blott och hur många blogginlägg jag printat ner denna månad ska vi inte ens tala om. Motivationen till att blogga har liksom sinat, och det har hänt så mycket annat som jag tassar runt och tänker på.

Är numera nitton år och börjar på sätt och vis känna mig gammal, mina klasskamrater blev dock chockade när jag påstod att vi snart skulle dö, vilket kanske var en sorglig tanke för en nybliven nittonåring men vad tusan. Blev ändå litet rörd när dem inte ville låta mig avlida ännu, och bjöd de små liven på muffins som bakats med kärlek.

Nåväl, har påbörjat mitt nittonde år av livet och känner mig smartare än någonsin. Kan komma att bli ett fint år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0